utorak, 14. listopada 2014.

FOTD - Love is a camera full of memories.


Hello beautiful!!
I really enjoyed the nice weather today and, because the weathermen are announcing worse weather, I decided to make and shoot a nice neutral look, so that you can finally see who is writing this blog. :D I am not especially happy with the pictures, I experimented with light and shades, still don't have equipment for shooting quality photos (hope that will change in the future) so don't be hard on me! Also, I would like to ask older and experienced colleagues to advise me how to make my photos better in the future. :)

Pozdrav ljepotice!!
Uživala sam danas u lijepom vremenu, a pošto najavljuju pogoršanje :( odlučila sam vam napraviti i poslikati jedan lijepi neutralni look pa da napokon vidite tko to piše ovaj blog. :D Sa slikama nisam baš najsretnija, malo sam eksperimentirala sa svjetlom i sjenama, još uvijek nemam potrebnu opremu za kvalitetne slike (nadam se da će se to u budućnosti promjeniti) pa nemojte biti prestrogi. Molim starije i iskusnije kolegice da me posavjetuju u komentarima kako bih poboljšala slike u budućnosti. :)









Used products:

Face:
  • Bourjois Radiance Reveal Healthy Mix Foundation - 52 vanilla
  • Vichy Dermablend Corrective Foundation - 15 opal
  • Catrice Camouflage Cream - 010 Ivory
  • Essence All About Matt compact powder (badly crushed :/ )
  • Avon Color Trend Final Touch Pressed Powder - Translucent Tan
  • Catrice All Matt plus - 010 Transparent
  • Catrice blush - 040 Think Pink


First I applied Bourjois foundation and then put Vichy Dermablend on spots that needed highre coverage. If there was still some irregularity I put Catrice Camouflage Cream on it and I also applied it on dark circles. I fixed my under eye area with Essence transparent powder and on the rest of the face I applied Catrice powder. I contured with Avon powder that is a few shades darker than my skin, so it's perfect for conturing. The last but not the least, beautiful pink Catrice blush.

Prvo sam nanijela Bourjois tekući puder, a mjesta na kojima trebam veće prekrivanje još prekrila Vichy Dermablendom. Ako je ostala još koja vidljiva nepravilnost, na nju nanosim Catrice kamuflažu, koju stavljam i na podočnjake. Preko okoloočnog područja prijeđem Essence transparentnim puderom, a preko ostalog dijela lica prijeđem Catrice puderom u kamenu. Konturiram Avonovim puderom koji je nekoliko nijansi tamniji od moje puti i odlično mi služi za konturiranje. Zadnje sam stavila prekrasno roza Catrice rumenilo.

Eyes & Lips:
  • Sleek Oh So Special 
  • Urban Decay Naked Basics
  • Avon eyeshadow primer - light beige
  • Max Factor 2000 Calorie mascara
  • LCN Eyebrow pencil - 02
  • Avon Colortrend lipstick - Adorable
  • Essence LE bloom me up! - 01 rose it up

First, I filled in my brows using LCN eyebrow pencil and Faint eyeshadow from the Naked Basics palette. Then, I applied Avon eyeshadow primer on my lids and put Naked 2 eyeshadow in the crease and a little bit above the crease. After that, I applied the last four shades from the Sleek Oh So Special palette, from the crease to the bottom of the lid, and I put every shade a bit lower than the one before. With the black eyeshadow I drew a thin line at the bottom of the lid because I didn't want to use eyeliner. On the lower lid I mixed the last two shades from the Sleek palette. I applied Max Factor mascara on my lashes and mixed Avon and Essence lipsticks on my lips.

Prvo sam popunila obrve, koristila sam LCN olovku za obrve i Faint nijansu sjenila iz Naked Basics palete. Na oči sam stavila Avon bazu i stavila Naked 2 nijansu u pregib i malo iznad njega. Nakon toga sam od pregiba prema dnu kapka stavljala zadnje četiri nijanse iz Sleek Oh So Special palete i to svaku malo niže od prve. S crnom sam obrubila kapak jer nisam htjela koristiti eyeliner. Na donji kapak sam stavila pomiješanje zadnje dvije nijanse. Na trepavice sam stavila Max Factor maskaru, a na usnama sam pomiješala Avon i Essence ruž.

And for the end, a song that is on repeat all day today! Sophie Ellis-Bextor is an amazing singer! <3

I za kraj poslušajte pjesmu koja mi je na repeatu cijeli dan danas! Sophie Ellis-Bextor je vrhunska pjevačica! <3



Did you like this look? Would you like more FOTD posts in the future? Write to me! :)
Kako vam se svidio ovaj look? Biste li željeli još FOTD postova u budućnosti? Pišite mi! :)

Lots of hugs and kisses!

Broj komentara: 12:

  1. Prava si slatkica :D Nekako me podsjećaš na Milu Kunis :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga! :* Lijepa usporedba, ona mi mi je jedna od najljepših žena ikada! :)

      Izbriši
  2. Slažem se sa Sura Dancer, možda zbog oblika lica :D Sophie Ellis-Bextor ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moguće, obje imamo 'kockasti' oblik lica. Hvala :*
      Sophie je carica :D

      Izbriši
  3. Po meni, slike su ti odlične. Sve se jasno i čisto vidi. :)Ja isto još tragam za najboljim osvjetljenjem. :) I odličan ti je ovaj neutralni look!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo je čupavo, slikanje s mobitelom u svim mogućim prostorijama da vidim gdje je najbolje osvjetljenje, a da opet nije direktno Sunce hehe. Hvala ti :*

      Izbriši
  4. Super su slike i bas si lijepa :) ovaj look ti odlicno stoji :)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan look! :) Slike su ti super.

    OdgovoriIzbriši