subota, 6. prosinca 2014.

Sleek Arabian Nights Palette


Hello beautiful!
I was a very lousy blogger last month, too much stuff was happening so the blog was left aside for a while. I've had a flu, being trapped in bed for almost a week, without desire to live. I have to tell you that I've finally started exercising regularly, I'm pole dancing (I'm blown away by it, soooo fantastic, is someone dancing too? :D), set my little, improvised gym in in my apartment, this time I'm not quitting! I took before photos, so maybe there will be a post about it when I finish what I have in mind for the next few weeks and months.
Enough chit chat, let's talk makeup now.

Pozdrav ljepotice!
Bila sam zbilja loša blogerica prošli mjesec, previše mi se stvari događalo pa je blog patio. Napala me gripa, tako da sam 5 dana bila pokošena i bez želje za životom. Moram se i pohvaliti da sam se napokon natjerala da počnem redovito vježbati, krenula sam na Pole dance (srce najveće na svijetu, trenira li tko? :D), napravila malu, improviziranu teretanu doma i obećala sam si da ovaj put ne posustajem. Imam i before slike, možda napišem post i o tome kada završim ono što sam si isplanirala za naredne tjedne i mjesece. Bacimo se sada na recenziju.



At first I didn't want to write this palette's review because the reviews have been everywhere in the last few months, but after my New in post, you all requested it. What kind of a blogger would I be, not listening to my girls? Your wish is my command! :)
Sleek Arabian Nights palette is just gorgeous, it really was a love at first sight. Combination of shades is just what I like, a lot of shimmer, dark, unusual shades, and the price is super affordable. You will instantly know if this palette is for you or not - if you are more nude type of a girl, skip it and better buy Storm palette. Also, if you are a fan of matt shades, you won't be very satisfied. I'd say you can combine it with other nude palettes to get really nice, daily look (I use Naked Basic mostly), but it's perfect for glamorous looks, nights out, weddings and proms.



Isprva nisam htjela pisati recenziju ove palete, jer već doslovno iskače iz paštete, ali nakon mog New in posta, svi su izrazili želju za recenzijom. Kakva bih ja blogerica bila kada ne bih slušala svoje čitatelje. Vaša želja, moja zapovijed! :)
Sleek Arabian Nights paleta je prekrasna, to je bila čista ljubav na prvi pogled! Kombinacija nijansi je baš po mom ukusu, puuuuuno shimmera, puno tamnih, neobičnih boja, a prihvatljive cijene. Već na prvi pogled ćete znati je li to paleta za vas ili ne - ako ste više nude type of a girl, preskočite ju i radije uzmite Storm. Također, ako volite mat nijanse, nećete se baš usrećiti ovom paletom. Po meni se može iskombinirati pokoji dnevni look s njom, uz uporabu drugih, neutralnijih paleta (ja ju preko dana najčešće kombiniram s Naked Basic paletom), ali kao stvorena je za večernje, glamurozne lookove, svadbe, maturalne i izlaske.



It comes in classic black Sleek's package and it has the name of the palette written on the lid in golden letters (that's the case only with LE palettes, others are just plain black without the name on the lid).  You get an  applicator and a big mirror with the palette. The bad thing about the package is that the plastic will get dirty quickly, especially if you are one of those who swatches shadows when applying makeup, like I am, you'll have to clean it often to keep it neat and elegant.
I am not at all satisfied with the way swatches turned out, I didn't photograph them the same day as palette, and the Sun wasn't shining, so they turned out pretty bad. For better swatches click here.
There are 12 shades in the palette, they vary from golden, green, purple to dark, black shades. Everyone could find a shade to its taste although the dark shades are dominating. Pigmentation is really good without primer, but with a primer it's fantastic. The pigmentation of some shades is a bit unsatisfying (Black magic and Valley of diamonds), but the rest is great. A minimal amount of eyeshadow will fall off the brush when applying. You won't have eyeshadow everywhere on your face, but it's good to be careful, shake the brush before applying, especially if you already have your foundation on.



Dolazi u klasičnom Sleekovom crnom pakiranju, s time da je na poklopcu zlatnim slovima ispisano ime palete (to je slučaj samo kod LE izdanja, palete koje su stalno u prodaji su bez natpisa). Uz nju dobijete aplikator i veliko ogledalo. Jedina loša strana same palete je što se plastika užasno brzo prlja i ako ste od onih koji swatchaju sjenila dok se šminkaju i uvijek ga imaju po prstima, kao što sam ja, morat ćete ju često brisati da ostane ovako lijepa i elegantna.
Uopće nisam zadovoljna kako su mi swatchevi ispali, slikala sam ih naknadno, a kako nema Sunca već tjednima, nisam uspjela izvući ništa bolje. Za vjerniji prikaz klik ovdje. Dobije se 12 nijansi koje variraju od zlatnih, preko zelenih i ljubičastih, pa sve do tamnih, crnih nijansi. Ponešto za svakoga, iako dominiraju tamne nijanse. Pigmentacija je, bez baze, pristojna, ali s bazom je fantastična. Neke nijanse su malo slabije pigmentirane (Black magic i Valley of diamonds) no ostatak je bez zamjerke. Trušenje je minimalno. Nećete imati pola sjenila na obrazima kada se našminkate, no ipak je potrebno pripaziti pri nanošenju i dobro protresti kist prije nanošenja sjenila, pogotovo ako ste prvo stavili podlogu, a tek onda krenuli na oči.



The price is so affordable, only 12$, the quality is high, the only problem may be the fact that you have to order it online. I got mine in 2 weeks time. Sleek often has all sorts of promotions and sales which is also a plus, I ordered mine when they had 2+1 sale, so I got 3 palettes (I also ordered Storm and Oh So Special) for the price of 2. It was really a bargain!

Cijena je zbilja prihvatljiva, oko 70 kn, kvaliteta je visoka, problem je jedino što se mora naručivati online. Meni je stigla za 2 tjedna, bez ikakvih problema. Sleek često zna imati razne pogodnosti, ja sam konkretno ovu naručila s još 2 (Storm i Oh So Special) kada su imali onu akciju 2 + 1 gratis, tako da sam odlično prošla!

You can follow me on Instagram and Facebook. I would be so happy if you do <3
Možete me pratiti na Instagramu i Facebooku. Bilo bi mi zbilja drago da me zapratite <3

Do you have any Sleek palette? Are you satisfied with them? How do you like this palette? Write to me! :)
Imate li koju Sleek paletu? Kako ste zadovoljni s njima? Kako vam se sviđa ova paleta? Pišite mi! :)

Lots of hugs and kisses!

Broj komentara: 26:

  1. Planirala sam da je kupim ali mi ipak ne treba, trudim se da budem racionalna :D
    Volim sleek jako, imaju super stvari a jako pristupacne cene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro je ako imaš kočnicu :D Slažem se, osličan izbor, a kvaliteta im je na razini!

      Izbriši
  2. Super je paleta, rado ju koristim i mislim da im je jedna od najljepsih koje imaju :) svaka cast sto si pocela s vjezbanjem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, pun pogodak im je ta paleta, ne znam jesam li ikada čitala o nekom Sleek proizvodu toliko kao o njoj :P Drži mi fige da ne odustanem! :*

      Izbriši
  3. Paleta je jako lijepa, ali još veći lajk ide za pole dance <3. I ja ga treniram i obožavam. Nema tih riječi koje mogu opisati svu ljepotu pole dance-a :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda sve znaš, jednostavno se zaljubiš prvog trenutka kada takneš tu šipku <3

      Izbriši
  4. Odlična paleta, sve vrlo nosive boje. I ne, nažalost još nemam Sleek paletu, ali ju definitivno planiram nabaviti štooo prije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako ti preporučam da nabaviš neku njihovu, sva fama oko paletica je opravdana, nevjerojatne su! :)

      Izbriši
  5. Već vidim ovu zlatnu nijansu na svojim kapcima za Božić! Stvarno je predivna!

    xo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, te prve nijanse su mi baš 'blagdanske', puno shimmera :D

      Izbriši
  6. ja ju obozavam, tako je lijepa, pogotovo za vecernji makeup :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema izlaska kad barem jednu nijansu iz ove palete ne iskoristim!

      Izbriši
  7. Meni je ova paleta tako super da sam naručila još jednu čim sam ju probala, jer je limited edition, pa da imam rezervu :D
    Bilo bi jako lijepo kad bi je preselili među stalnu postavu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nikad nisam stvarala zalihe šminke, ne znam, nemam tu naviku, radije ću kupiti nešto novo onda :D Nadam se da će mi potrajati pa da se neću gristi ako ju potrošim, a oni ju povuku iz prodaje.

      Izbriši
  8. Baš je krasna paleta, mislim da se Sleekove palete mogu bez problema mjeriti sa nekim puno skupljima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno! Imam dojam da kod skupljih paleta više plaćamo ime i ambalažu nego što zapravo plaćamo sjenila :/

      Izbriši
  9. Prekrasna je,imam dvije njihove palete,ali sigurno ću proširi kolekciju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jednom kad kreneš sa Sleekom, nema stajanja hehe :D

      Izbriši
  10. Ta paleta je meni divna..na wish listi mi je i svaki put kad odem na sleek stranicu je out of stock pa sam je čak mislila naručit sa pink pande.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kakav peh, ja sam je naručila od prve, imali su je na zalihala :/
      Nadam se da ćeš imati više sreće u budućnosti.

      Izbriši
  11. Imam ju i volim ju :D Sleek palete su mi tako divne da bi ih najrađe sve udomila :D Moja sestra je trenirala Pole dance, čak si je i ugradila šišku nasred sobe, a onda je nakon godinu dana prestala jer su joj ruke jako ojačale i izgledala je kao rambolina :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, Seek palete su kao pokemoni, moraš ih skupiti sve :D
      Uh, ja bih šipku nasred sobe! Meni je želja doći do ruku kao rambolina :D

      Izbriši
  12. lijepa paleta :D pogotovo Stallion i Genie nijansa <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Prve dvije desno gornji red, prva desno donji red - sve što ti treba <3 :D

    OdgovoriIzbriši