ponedjeljak, 10. studenoga 2014.

NYX Lipliner & Eye Pencils


Hello beautiful!
A few days ago I went to Iris in Osijek, although I don't have that habit (it's too pricey for my student allowance :P) and I was surprised when I saw NYX's pencils. My excitement was even bigger when I realized they were on sale, reduced from 8$ to only 3$. I bought an eye pencil and lipliner pencil to try them out, and I can assure you I will go back for more of them!

Pozdrav ljepotice!
Nekidan sam se slučajno zaletila u Iris parfumeriju u Osijeku, iako inače baš i ne idem tamo (too pricey za moj studentski džep :P) i iznenadila sam se kad sam vidjela da imaju NYX olovke. Moje oduševljenje je bilo još veće kad sam vidjela da su na akciji i to snižene s 45,90 kn na predivnih 18,40 kn. Uzela sam jednu za oči i jednu za usne kako bi ih isprobala, a sada sam sigurna da se vraćam po još neku nijansu!





In each pencil, you get 1 g of a product and you have to use it in 12 months time from opening. The package is classic, like in all pencils. The thing I don't like is that they don't have any kind of protection over the cap so that I can be sure I was the first person to open it. Ah well, I blame that on almost every brand, I really hope the situation will be better in the future. Like all other NYX products, pencils are CF.

U olovkama se dobije 1 gram proizvoda i mora se potrošiti u roku 12 mjeseci od otvaranja. Pakiranje je klasično, kao kod svih olovaka, no zamjeram im što nemaju neku zaštitu preko poklopca da mogu biti sigurna da sam ju prva otvorila. Ah well, to zamjeram većini brandova, zbilja se nadam da će se situacija u budućnosti popraviti. Kao i ostale NYX stvarčice, olovke su CF.



Eye pencil is 933 Gold Shimmer, lovely gold shade with shimmer. It's easy to apply, glides down the lid, isn't really creamy, texture is somewhere between creamy and dry. Pigmentation is decent, even though I thicken it a bit when applying to get the full and bright colour, but you will get a nice and neat look even when you apply it only once. Lasting is satisfying, it will go from the waterline first, so you will have to reapply it, but on the lid it holds a couple of hours (I wore it when I was going out and it lasted the whole night).

Olovka za oči je 933 Gold Shimmer, krasna zlatna nijansa sa shimmerom. Lako se nanosi, klizi po kapku, nije ful kremasta, taman nešto između kremaste i suhe. Pigmentacija je dobra, iako ju ja par puta 'podebljam' jer volim da je izraženija, no i s jednim nanosom daje lijepi, decentan look. Trajnost je zadovoljavajuća, sa waterlinea će prvo otići i treba popravljanje, ali na kapku se drži nekoliko sati (meni je držala cijeli izlazak).



Lipliner pencil is in the shade 834 Prune. Deep plum colour with blue-ish undertone, suitable for autumn. I wear it alone a lot, because it gives matt look and the colour is phenomenal. Pigmentation is a bit poorer and I have to go over my lips couple of times to get the full colour. Lasting is great, it will survive talking, drinking and some 'tidy' meal, and it goes down evenly.

Olovka za usne je u nijansi 834 Prune. Duboka šljivasta nijansa s plavim podtonom, izvrsna za jesen. Volim ju nositi samu jer daje lijepi mat izgled, a boja je fenomenalna. Pigmentacija je malo slabija, ja sam prelazila par puta preko usana da dobijem punu boju. Trajnost je odlična, preživjet će pričanje, piće i neki 'uradniji' obrok, a blijedi ravnomjerno.



Have you tried any NYX pencil? What are your favourite pencils? Write to me! :)
Jeste li probali koji NYX-ovu olovku? Koje su vam najdraže olovke? Pišite mi! :)

Lots of hugs and kisses!

Broj komentara: 11:

  1. divni ulov, uvijek slinim za Nyx stvarima i žao mi je što ne živim u Osijeku :D
    olovka za usne je, kako si rekla, prava jesenska :D
    a olovka za oči je baš nekako festive, vjerujem da ćeš ju puno koristiti za vrijeme blagdana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj u Irisu ili Douglasu, možda ih imaju i u Zagrebu.
      Baš mi je drago da ti se sviđaju olovčice! :D

      Izbriši
  2. prune izgleda predivno ♥
    nisam isprobala njihove olovke za usne,a ovo sniženje je dobra prilika za ispraviti to :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, ludo je koliko su snižene, to se treba iskoristiti :D

      Izbriši
  3. Ja imam prune i obožavam je :D Mislim da je kod nas Nyx malo jeftiniji doduše o.O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, cijene su malo too much.. Mislim, 50 kn za olovku, halo?!

      Izbriši
  4. Ja sam danas nabavila Nyx Coffee lipliner, a Prune mi fantastično izgleda. :D

    OdgovoriIzbriši