ponedjeljak, 22. rujna 2014.

Vichy Dermablend Corrective Foundation

Hello beautiful!
Today I will introduce you to one of my HG products without which I literally couldn't be able  to survive (I am a drama queen, I know :D)! It is Vichy Dermablend Corrective Foundation, which I bought when my face was in the worst place ever and my acne were never so inflamed in my  whole life, so I couldn't cover them with any foundation I tried.

Pozdrav ljepotice!
Danas ću vam predstaviti jedan od mojih HG proizvoda bez kojega doslovno ne mogu živjeti (drama queen sam, znam :D)! Riječ je o Vichy Dermablend korektivnom tekućem puderu kojeg sam kupila kada mi je lice bilo u najbrutalnijem stanju i akne su bile upaljenije nego ikada prije u životu te ih nije bilo moguće prekriti niti s jednim puderom kojeg sam probala.





Vichy says:
  • lasting for 16 hours
  • suitable for sensitive skin
  • high coverage
  • light feeling on the skin, mat finish
  • without cakey looking skin
  • 24 hours hydration 
  • without fragrance
  • SPF 35
  • hipoallergenic, without parabens, non-comedogenic
  • indicator: uneven skin complexion, dark circles. extended redness

Vichy kaže:
  • postojan do 16 sati
  • primjeren i za osjetljivu kožu
  • visoko prekrivanje
  • lagani osjećaj na koži, mat izgled
  • bez učinka maske
  • 24 satna hidratacija
  • bez mirisa
  • SPF 35
  • hipoalergeno, bez parabena, nekomedogeno
  • pokazatelji: neujednačen ten kože, podočnjaci, prošireno crvenilo


I say:
The foundation comes in plastic 30 ml tube so that you can squeeze even the last drop out of it. Since I  first put it on my face I am completely blown away by it. Coverage is unbelievable, it is extremely pigmented (concentration of pigment is 30%) and it's easy to apply. Texture is a bit more liquid than in usual foundations, which is not surprising because it is actually a fluid. The best way of applying it, for me, is to squeeze a bit on my hand and warm it up with my fingers, so that the texture becomes nice and liquid. After that I apply it with a brush on my face. For the whole face and neck you need a very small amount of product, approximately two peas amount, and because of that you will have it for a long time (I bought mine in July and I still have about a third, if not more). If you have expressed blemishes I recommend you to apply it on the whole face and then to build it up where needed. It builds up really nicely and doesn't look cakey. Although it says it has mat finish, I wouldn't agree. It's more like a half - mat  and if you have oily skin you will have to apply mattifying powder on top of it because your face will quickly be shiny.

Ja kažem:
Puder dolazi u plastičnoj tubici od 30 ml i moguće je istisnuti i posljednju kap iz njega.
Od kada sam ga prvi put nanijela na lice ja sam potpuno oduševljena ovim puderom. Prekrivanje je nevjerojatno, izuzetno je pigmentiran (pigment u koncentraciji od 30%) i lagan za nanošenje. Tekstura mu je mrvicu rjeđa od klasičnih tekućih pudera, ali to ne čudi jer na njemu piše da je fluid. Za mene je najbolji način nanošenja ovog pudera tako da ga stavim na ruku i malo zagrijem prstima jer onda dobije lijepu i tekuću teksturu te ga nakon toga kistom rasporedim po licu. Za cijelo lice i vrat je potrebna vrlo mala količina, recimo dva zrna graška, te će zbog toga vrlo dugo trajati (ja sam svoj kupila početkom 7. mjeseca i imam ga još sigurno trećinu, ako ne i više). Ukoliko imate izraženije nepravilnosti preporučam da ga stavite na cijelo lice pa onda nadogradite na mjestima gdje je potrebno jer se zbilja lijepo nadograđuje i ne izgleda kao da ga ima puno. Iako piše da daje mat izgled, ne bih se složila da je u potpunosti mat, već neki polumat. Ako imate masnu kožu morat ćete preko njega prijeći s matirajućim puderom jer će vam brzo sjaj izbiti.




Without and with foundation






It is lasting really long, especially if you fix it with powder or fixing spray. The longest I wore 
it was on the wedding from noon to 6 a.m. and, although in the morning it didn't look perfect, the coverage was still decent and it didn't slid down my face. It has SPF 35 and the active ingredient is titanium dioxide (CI 77891) which is mineral filter, so it means it will protect from both UVB and UVA rays. That is both good and bad, because the amount of foundation you apply on face is too small to effectively protect against UV rays, so you have to wear cream with SPF underneath it. 

Postojanost mu je zbilja duga, pogotovo ako ga fiksirate s puderom ili sprejom. Meni je najduže izdržao na svadbi od 12 sati pa sve do 6 ujutro, iako, naravno,  kada sam ujutro došla kući nije izgledao savršeno, ali  je prekrivanje još bilo pristojno i nije mi skliznuo s lica. Ima SPF 35, a aktivni sastojak je titanijev dioksid (CI 77891) koji je mineralni filter, dakle štiti i od UVB i UVA zraka. To je i dobro i loše, jer je količina pudera koju nanosite na lice premala da bi efikasno štitila od UV zračenja, tako da je potrebno ispod njega nanijeti i kremu sa SPF faktorom.



There are two things that are not so great. Firstly, there is selection of shades. If I am not mistaken, in Croatia are available 4 shades. As I have very fair skin, I bought the lightest shade (15 opal) which is still a bit dark for me, but I could look past that because I also apply it on the neck and the difference is not so visible anymore. But for me, who has a pink undertone, it is quite yellow. It would fit perfectly to those who have a yellow undertone. The second thing is that it likes to emphasize dry parts. I tried this foundation when my skin was oily and it hadn't emphasized anything, but now that my skin is dry form acne treatments (more about that in future posts) I noticed that after a few hours it would stress dehydrated parts or parts where my skin is peeling, so I wouldn't recommend applying this foundation to whole face if you have very dry skin, but only in spots where you need higher coverage as a concealer and on the well hydrated skin.

Postoje i dvije stvari koje mu zamjeram. Prva je izbor nijansi. Ako se ne varam kod nas ga je moguće pronaći u 4 nijanse. Kako imam veoma svijetlu kožu, uzela sam najsvjetliju nijansu (15 opal) koja mi je ipak mrvicu pretamna, ali to bi mu i progledala kroz prste jer ga spustim na vrat pa se ne primijeti. No, za mene, koja imam rozi podton kože, on je dosta žut. Odlično bi odgovarao onima koji imaju žuti podton. Druga stvar je da voli naglašavati suhe dijelove. Probala sam ovaj puder dok mi je koža bila masna i nije mi ništa naglašavao, ali kad mi je koža postala suha od tretmana za akne (više o tome u budućim postovima) primijetila sam da nakon nekoliko sati naglasi ako imam kakav dehidrirani dio ili ako mi se koža ljušti, tako da jako suhoj koži ne bih preporučila ovaj puder za cijelo lice, nego samo kao korektor na mjestima na kojima treba veće prekrivanje i to na dobro hidratiziranu kožu.

Ingredients are, as stated, non-comedogenic, hipoallergenic, without parabens and suitable for sensitive skin:
Sastav je, kao i što piše, nekomedogen, hipoalergen, bez parabena i primjeren za osjetljivu kožu:


All things considered, the cons I stated don't bother me personally because the pros overcome them multiple times. I will surely continue to buy this foundation because I consider it the best for covering blemishes and acne. I am currently using it as a concealer on my cheeks and on the rest of the face I apply Bourjois Healthy Mix because I don't need such a high coverage on the rest of my face. 
The price was about 28$. It is available at pharmacies that sell Vichy products.

Sve u svemu, negativne strane koje sam navela mene osobno ne smetaju jer ih pozitivne strane višestruko nadilaze i svakako ću nastaviti kupovati ovaj puder jer smatram da je najbolji za prekrivanje nepravilnosti. Ja ga trenutno koristim kao korektor na obrazima, a na ostatak lica stavim Bourjois Healthy Mix jer mi ne treba više tako jako prekrivanje na ostatku lica. Ja sam svoj platila 159,32 kn. Dostupan je u ljekarnama koje drže Vichy proizvode.

Have you tried this foundation? What is your experience? Would you like to try it? Write to me! :)
Jeste li probali ovaj puder? Kakvo je vaše iskustvo s njime? Biste li ga željeli probati? Pišite mi! :)

Lots of hugs and kisses! 

23 komentara:

  1. Jako detaljna recenzija, super je :D
    Ja baš nedeljama tražim stvari sa velikom moći prekrivanja, ovo se čini super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slike govore više od tisuću riječi! :D Ja sam se preporodila od kada ga imam, lagan je, a daje nevjerojatno prekrivanje, svakako ga preporučam ako trebaš veće prekrivanje! ;)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Odlična recenzija! :) Stvarno ima super moć prekrivanja. Mene odbija to što ističe suhe dijelove, a koža mi je trenutno jako suha pa ću ga preskočiti :) Jako se veselim postu o tretmanima za akne :) Do čitanja :)
      ps: Oprosti što sam obrisala komentar :/ Imala sam riječ viška :D

      Izbriši
    2. Kada ti se koža vrati u normalu, svakako ti preporučam da ga probaš ili kao puder ili kao korektor. Nema mu ravnog! :D

      Izbriši
  3. Prekrivanje je savršeno!! Htjela sam ga u kolekciji pa sam u ljekarni uzela testere, ali tamnije nijanse su na meni toliko narančaste i toliko oksidiraju da nikako nisam mogla prijeći preko toga, te sam odustala od kupnje :/ Šteta jer bi htjela ovakav puder koji ovako dobro prekriva akne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, izbor nijansi im je zaista nikakav, to im najviše zamjeram :/ No, kako Vichy i inače ima jako loš izbor nijansi, ne vjerujem da će se to puno popraviti u budućnosti, nažalost.

      Izbriši
  4. Kao sto sam i pretpostavila, slagat cemo se ;) koristim ga 3 godine u nijansi nude 25. Jos uvijek nisam kupila taj u crnoj ambalazi jer sam procitala da su moju nijansu sa zutog podtona promijenili na blago rozi. Kad ne koristim njega, koristim bourjois cc kremu, bourjois flower i shiseido. Kod mene imas recenziju za poredjenje tri pudera sa jakim prekrivanjem pa ako te interesuje, pogledaj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, baš mi je drago :D
      Ja sam kupovala samo ove u novom pakiranju, tako da za stare ne znam kakve su nijanse i kakva je formula bila. Probaj tester, najsigurnije :)
      Svakako ću pogledati, hvala :*

      Izbriši
  5. WOW, ovo je odlična usporedba između upaljene kože aknama i tretirane kože puderom. Ne bih ni pomislio kako imaš problema s tenom. Drago mi je da ti je ovaj puder jako pomogao i da ćeš ga nastaviti koristiti. Na svu sreću pa osobno nemam nekih problema s tenom, eventualno mi često izbijaju bubuljice samo na predjelu brade i oko usana. Obrazi su mi čisti obzirom da više pripadaju normalnoj koži. Obzirom na tvoj problem i potrebu da saniraš akne, preporučam ti sudjelovanje u ovoj nagradnoj igri: http://subrino.blogspot.com/2014/09/la-roche-posay-effaclar-duo-novitet.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruješ li mi da je većini ljudi koji me vide bez šminke takva reakcija? Svi me pitaju je li mi to alergija ili da li sam se na nešto opekla, kožu ogulila.. Kad kažem da su akne, ne mogu se načuditi. Tolika je moć 'zavaravanja' ovog pudera hehe :D Zbilja sam presretna da sam ga našla!
      Svakako ću se prijaviti za nagradnu igru, jako volim LRP duo + :)

      Izbriši
  6. imam taj puder, ali ne znam da li ga volim ili mrzim, super mi je prekrivanje, ali ostalo mi je grozno jer se preslikava, oksidira mi na licu i što je najgore užasno se sjajim tj izgledam kao da sam se namazala uljem, po ovome sta sam napisala bit ce da ga ne volim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš šteta to ti ne odgovara! :/
      Jesi ga probala koristiti samo kao korektor preko nekog drugog pudera, a ne preko cijelog lica? Možda bi ti onda stvarao manje probleme. :)

      Izbriši
  7. Odlična recenzija i stvarno ti super izgleda lice sa njime :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jel moze usporedba ove nijanse pudera sa nekom nijansom Bourjois Healthy mix pudera Radiance Reveal, posebno me zanima koliko je zuto jer meni ovaj novi healthy mix nije dovoljno zut vec lagano narancast, pa ne mogu nigdje naci sebi odgovarajucu, hvala! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijansa 52 Vanilla Bourjois Healthy Mixa je po meni najsličnija ovoj nijansi. Ne znam koju si ti nijansu isprobavala, ali meni ova nije narančasta, već vuče baš na žuto. Nadam se da sam pomogla :)

      Izbriši
  9. Ima bas veliku pokrivnu moc. Ne korisim jos uvek tecne pudere, samo bb kreme, koza mi bas burno odreaguje na sve tecne pudere.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti je prekrivanje BB krema dovoljno, to je odlično, i bolje nego da na kožu nanosiš teške pudere. Uživaj što nemaš ovakve brige :D

      Izbriši
  10. koristila sam taj puder 6 godina,ali u starom pakiranju i pre pre odlican mi je,prekriva tako stravicno da se samu neprepoznam :P cijena mu je opaka ali vrijedi izdvojit,jer su jako male kolicine potrebne za nanosenje.Zadnji put kad sam ga kupovala cijena mu je bila 119,00kn i nasla sam cak staro pakiranje :D kod nas nisam primjecivala manjak nijansi,jer cini mi se da ta linija svakako ne nudi vise od 5-6 nijansi,barem je tako i u inozemstvu,svakako preporucam bilo kojoj sa koznim problemima da isproba,nece se pokajat ni u najmanju ruku ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom, fantastičan je! :D Cijena mu je opravdana i ako mi za nešto nije žao izdvojiti novce, onda je to definitivno on! Nažalost, nisam probala staro izdanje pa ne znam kakvo je bilo.
      Kod nas imaju, ako se ne varam, 4 nijanse, a u inozemstvu je dostupan u 8 nijasni.

      Izbriši
  11. Koje prekrivanje! E jednom ću ga def nabaviti. Super recenzija ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti je potrebno bolje prekrivanje, svakako ga nabavi! :) Hvala :*

      Izbriši