petak, 19. rujna 2014.

The first page

Hello beautiful!
I am so glad you've run into my new blog. I am yet another huge lover of makeup, cosmetic products and beauty blogger community in general. It was because of my passion for makeup that I mainly made this little corner on the internet. There was also a desire to share my personal experiences about products, to share skin problems that I am currently having and what's more, hope to meet a lot of magnificent people with whom I share my passion with, and to make new friends. 
Firstly, I want to thank from the bottom of my heart to other bloggers who have advised me and made this process of starting a blog so much easier to me! You are golden and I am honored to join such a warm and loving community! <3


Pozdrav ljepotice!
Veoma mi je drago što si došla na moj novootvoreni blog! Ja sam još jedna velika zaljubljenica u makeup, kozmetiku i beauty blogger zajednicu općenito. Ono što me ponukalo da i ja napravim svoj kutak na internetu je izuzetna ljubav prema šminkanju, želja da podijelim svoja iskustva o proizvodima ili problemima s kožom s kojima se trenutno nosim te nada da ću upoznati puno predivnih ljudi i ostvariti mnoga prijateljstva! 
Prvo se želim od srca zahvaliti svim blogokolegicama koje su me savjetovale i olakšale mi proces stvaranja bloga. Zlatne ste, izuzetna mi je čast pridružiti se tako toploj zajednici! <3






And now to introduce myself..
My name is Matea, I am 20 years old (to be fair, will be in 9 days), I am studying biology in the breathtaking city of Osijek. I loved makeup since I was a little girl hiding from her mother and playing with her lipsticks and other products while she was going crazy because of that. Also, I had to always have nail polish on my nails. My favourite products are, without any competition, eye shadows. I love playing with colours and always end up with different results on my eyes. I also have huge a problem with acne and that is one of the main reasons why I decided to open this blog. I would like to help other girls with the same problem to get rid of them as painless as possible. According to that, there will be many posts on that subject because I want to go through the whole process of dealing with this little bastards with you.

A sada na predstavljanje.. 
Zovem se Matea, imam 20 godina (točnije, imat ću za 9 dana), studentica sam biologije u prekrasnom gradu Osijeku. Kozmetiku volim od kad znam za sebe, kao mala sam uvijek morala imati nalakirane nokte, skrivala sam se i mazala maminim ruževima i ostalom šminkom zbog čega je ona redovito ludila. Najdraži makeup proizvod su mi definitivno sjenila, obožavam se igrati s njima i uvijek završiti s različitim rezultatom na očima! Imam velikih problema s aknama i to i jest jedan od razloga zbog kojih sam se odlučila na otvaranje bloga, jer želim pomoći svima koji imaju sličan problem da ga riješe što bezbolnije. Shodno tome, dosta postova će biti upravo na tu temu, jer želim prolaziti s vama kroz cijeli proces borbe protiv tih štetočina! :)



















A thing or two about me: 

  • I LIKE - Biology, Reading books, Long nails, British accent, Doctor Who, Grammar, Audrey Hepburn, Black eyeliner, Neon colours, French movies, Indie, Alternative music, Guys with beards, Tattoos, Purple, High heels, Tortillas, Converse sneakers, Chocolate, London, Marvel movies, TV shows, Red hair, Pin up, Shopping, Driving a car, Festivals... 
  • I DON'T LIKE - Fake friends, Taking a tram, Lip glosses, Math, Acne, Getting up early, Insects (yeah, I know, I am a weird biologist :D ), Salty food, Studying hard, Cookies with honey, Judging somebody, Flat feet, Coffee, Smell of freshly cut grass, Cigarettes, Rude saleswomen/salesmen, Action movies... 


Još malo sitnica o meni:

  • VOLIM - Biologiju, Čitati knjige, Dugačke nokte, Britanski naglasak, Doctor-a Who-a, Gramatiku, Audrey Hepburn, Crni tuš, Neon boje, Francuske filmove, Indie, Alternativu, Dečke s bradom, Tetovaže, Ljubičasto, Cipele na visoku petu, Tortille, Starke, Čokoladu, London, Marvelove filmove, Gledati TV serije, Crvenu kosu, Pin up, Shopping, Voziti auto, Fetsivale...
  • NE VOLIM - Lažne prijatelje, Vožnju tramvajem, Sjajila, Matematiku, Akne, Rano ustajanje, Kukce (znam, znam, čudan sam biolog :D ), Slanu hranu, Učenje za ispite, Medenjake, Osuđivanje drugih, Spuštena stopala, Kavu, Miris pokošene trave, Cigarete, Neljubazne prodavače, Akcijske filmove...


That would be all from me for the first post. I hope we will hang out a lot in the future!
If you have some questions, feel free to ask them in the comments. 

Ukratko bi to bilo sve o meni za prvi post. Nadam se da ćemo se još puuuno družiti u budućnosti! Ako imate ikakvih pitanja za mene, slobodno komentirajte.



Lots of hugs and kisses! 

32 komentara:

  1. Dobrodošla! :D
    Veselim se novim postovima i druženju. ;)
    Sretno! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. dijelimo ljubav prema dr. who-u <3
    sretno s bloganjem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago što nas Whoviana ima posvuda pa i u blogerskoj zajednici. :D
      Hvala ti! <3

      Izbriši
  3. Dobro došla. Takođe sam student biologije (primijenjene ili ti genetike) i takođe mrzim kukce. :D

    Radujem se tvojim postovima. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav, kolegice! :D Meni su genetika i mikrobiologija najdraže grane definitivno <3
      Hvala na dobrodošlici! :)

      Izbriši
  4. Dobrodošla :) Drago mi je da imamo još jednu ljubiteljicu ljubičaste u našoj maloj zajednici :D
    p.s. London <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :D Drago mi je da imamo nešto zajedničko ;) <3

      Izbriši
  5. Dobro došla, ja sam isto također nova u ovom svijetu, od 1.9 :)
    Ljubičasta <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobro nam došla :D Ne znam jesi li iz Osijeka, ali čim si nazvala moj grad prekrasnim, mislim da ćemo se slagati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe nisam iz Osijeka, studiram ovdje i zbilja je izuzetan grad! :D
      Hvala ti! <3

      Izbriši
  7. Dobrodosla, i sama imam problema sa aknama i to je i mene prije dvije godine natjeralo da citam blogove i pisem svoj, tako da cu rado citati i o tvojim rjesenjima. A i iz Osijeka si, grad koji mnogo volim i u koji cesto dodjem, pa je i to plus :p bas sam bila tu u subotu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda znaš kako mi je, užas! Nadam se da ćeš naučiti pokoju stvarčicu i od mene :D Osijek je divan!
      Hvala na dobrodošlici! <3

      Izbriši
  8. Dobro došla! Sretni i zabavno bloganje ti želim :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Dobro došla i sretno bloganje ti želim :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobrodošla, veselim se novim postovima! ;))))

    OdgovoriIzbriši
  11. Dobrodošla, Lilith! :) Želim ti puno sretnih trenutaka u bloganju :)

    OdgovoriIzbriši