ponedjeljak, 20. listopada 2014.

New in. #1


Hello beautiful!

I've been emptying out my wallet like a maniac in the last month or so, and there is a nice bunch of products now so I decided it's time for a first new in post.

Pozdrav ljepotice!

U zadnje vrijeme sam pustošila novčanik kao luda i nakupila se lijepa hrpica novih proizvoda pa sam odlučila da je vrijeme za prvi new in post.




AlverdeAlverde shampoo and conditioner for irritated and sensitive scalp - I bought it because my scalp was going crazy, it was itching me, I had a lot of dandruff and the scalp was very sensitive. Shampoo is a top and conditioner is a flop, but more about them in a review. Available at dm for about 2,5$.


Mixa Rough Areas Repairing Surgras - I love Mixas' products, nothing has disappointed me yet, and this cream has repaired mine dry parts. Available at dm and Bipa for about 5$.


Balea Aqua Serum Aqua Serum - there's no need to write a rhapsody about this serum, everybody knows how amazing this product is. Available at dm for about 3,5$.



Alverde šampon i regenerator za nadraženo i osjetljivo vlasište Alverde šampon i regenerator za nadraženo i osjetljivo vlasište kupila sam jer mi je tjeme poludilo, svrbjelo me je, bilo je jako osjetljivo i perutala sam se. Šampon me očarao, a regenerator razočarao, no više o njima u detaljnoj recenziji. Mogu se kupiti u dm-u za nekih 15-ak kuna.


Mixa obnavljajuća krema za izrazito suhe zoneMixa obnavljajuća krema za izrazito suhe zone - obožavam Mixine proizvode, još me ništa nije razočaralo, a ova krema je divno nahranila moje suhe dijelove. Može se kupiti u dm-u i Bipi za 30-ak kuna.


Balea Aqua SerumBalea Aqua Serum - mislim da nije potrebno pisati hvalospjeve o ovom serumu, za njega već znaju i ptice na grani! Izvrstan proizvod, moguće ga je nabaviti u dm-u za 20-ak kuna.






Ebelin tweezer tweezer - I needed a new one, this one does its job perfectly, it's firm, gets every hair and the colour is nice, which is the thing that attracted me the most. Available at dm for 1,7$.


Essence lipstick in the shade 04 On the CatwalkEssence lipstick in the shade 04 On the Catwalk - real autumn, burgundy shade. The price is 3,75$.



Ebelin pincetaEbelin pinceta - trebala mi je nova, ova odlično obavlja svoj posao, čvrsta je, uhvati svaku dlačicu i lijepe je boje, što me posebno privuklo. dm, 10-ak kuna.


Essence ruž u nijansi 04 On the CatwalkEssence ruž u nijansi 04 On the Catwalk - pravi jesenski ruž, bordo nijansa. Cijena je 21 kn.






Bourjois Healthy Mix foundation in the shade 52 VanillaBourjois Healthy Mix foundation in the shade 52 Vanilla - this is the first time I bought this foundation and I like it very much, coverage is medium, lasting is long, even though I had a problem with yellow undertone of the foundation, it's really hard for me to find a foundation that is light and has a pink undertone, so I am used to it. Available at Müller for 18$.


Essence blush brushEssence blush brush - I don't use it for blush because it's too flat, but it's perfect for contouring. I bought it at Müller for about 3,5$.


Merz mask for the under eye areaMerz mask for the under eye area - great product, my under eye is so soft and hydrated after using it. Available at Müller for 1,25$.


Essence longlasting lip gloss Matt in the shade Soft nude lip gloss Matt in the shade Soft nude - I don't like lip glosses, but this matt one is great, there's no sticky feeling. Available at Müller for 3,75$.


Essence lip pencil in the shade 05 Soft berryEssence lip pencil in the shade 05 Soft berry - Cheap lip pencil that does its job, soft, creamy, and the price is only 1,6$.



Bourjois Healthy Mix tekući puder u nijansi 52 VanillaBourjois Healthy Mix tekući puder u nijansi 52 Vanilla - prvi put sam ga kupila i jako mi se sviđa, odlično prekrivanje, trajnosti, tekstura, iako sam opet imala problem s žutim podtonom u puderu, no kako mi je zbilja teško naći neki svijetli s rozim podtonom već sam navikla na to. Müller, oko 100 kn.


Essence blush brushEssence blush brush - ne koristim ju za rumenilo jer je jako plosnata, ali je odlična za konturiranje. Müller, oko 20 kn.


Merz maska za okoloočno područjeMerz maska za okoloočno područje - izvrstan proizvod, moje okoloočno područje je nakon ove maske mekano i nahranjeno. Müller, 7 kn.


Essence longlasting lipgloss Matt u nijansi Soft nudeEssence longlasting lipgloss Matt u nijansi Soft nude - ne volim sjajila, ali ovo mat mi je odlično, nema ljepljivog osjećaja, lijepljenja kose za usne i ostalih 'blagodati' sjajila. Müller, 21 kn.


Essence olovka za usne u nijansi 05 Soft berryEssence olovka za usne u nijansi 05 Soft berry - Jeftina olovka koja radi svoj posao, mekana, kremasta, a cijena joj je samo 9 kn.




Sleek Arabian Nights and Storm palettesSleek Arabian Nights and Storm palettes - two beauties that I absolutely adore! The Arabian Nights palette is definitely the prettiest palette in  my collection, great for special occasions and when you want to emphasize your eyes. The Storm is more of a nude-ish palette, suitable for every day. Available at Sleek website for 12$ and at Pink Panda for 15$.



Sleek Arabian Nights paleta i Storm paletaSleek Arabian Nights paleta i Storm paleta - dvije ljepotice koje jednostavno obožavam! Arabian Nights je definitivno najljepša paleta u mojoj kolekciji, izvrsna za posebne prilike i upečatljive oči. Storm je ipak malo više nude i prikladna za svaki dan. Dostupne na Sleek stranici za 12$ i na Pink Pandi za 85 kuna.




Olay RegeneristOlay Regenerist - present from me to me for my birthday :D I was so excited when I bought it, I don't have money for Clarisonic at the moment, so I was so glad when I saw this for less money, and it's amazing! The review is coming soon! It's available at Müller for 41$ and currently, it's on sale for 30$.


Olay RegeneristOlay Regenerist - poklon od mene meni za rođendan :D Tako sam bila uzbuđena kad sam ga kupila, nemam novca za Clarisonic, tako da mi je baš bilo drago kad sam ovo vidjela za puno manje novaca, a izvrstan je! Uskoro ide recenzija! Moguće ga je nabaviti u Mülleru za 230 kn, a vidjela sam da je trenutno na sniženju 170 kn.




Kiss My Face - Face and Neck SPF 30 SunscreenKiss My Face - Face and Neck SPF 30 Sunscreen - SPF 30 is high enough for autumn and winter. I'm not so sure what I think about this sunscreen yet, so the review will have to wait a bit until I test it fairly. Available at iHerb, 10$.


Mixa hand cream - excellent cream that hydrates very well and my hands are as soft as a baby's after I use it. Available at dm and Bipa for 4,3$.


Balea hair milk with mango and aloe vera - my hair is not very damaged at the moment, but I like to treat it with products that will protect it from damage. Better safe than sorry! This milk is great, cheap and the smell is nice. Available at dm for 3$.


Le Petit Marseillais Shower Gel with VanillaLe Petit Marseillais Shower Gel with Vanilla - this is my first LPM product, I wanted to see what's all the fuss about. I have to say that gel smells divine!! I am only sorry that the smell is present only when showering and later it  disappears. I am the person that likes to smell herself during the day, so it's a shame that the it is not long lasting.


Andalou Pumpkin Honey Glycolic MaskAndalou Pumpkin Honey Glycolic Mask - this mask has been on my wish list for a long time and I finally got it. I can't use it at the moment because of my acne therapy, but when I'm done with it, I'll start testing it. Available at iHerb for 12$.


Balea conditioner for brown hair - I had to buy new conditioner because the Alverde one was doing nothing for me, so I decided to take this one hoping it will even my hair colour even a little because I look like a parrot right now. Available at dm for 3$.


Balea body creme with Sheabutter and Argan Oil - I am very satisfied with this cream, it absorbs quickly, hydrates and the smell is so good! Available at dm for about 3,5$.


Essence nail polish in the shade 193 best dressed Essence nail polish in the shade 193 best dressed - dark purple shade with glitter. The price is 2$.


Offertisima flower jarOffertisima flower jar - I decided to keep my brushes in it, it's quite wide so a lot of them can fit in it.



Kiss My Face krema s SPF 30 faktorom za lice i vratKiss My Face krema s SPF 30 faktorom za lice i vrat - faktor 30 je sasvim dovoljan za jesen i zimu. Nisam baš sasvim sigurna što mislim o ovoj kremi tako da će recenzija još malo pričekati dok ne istestiram kremu kako treba. iHerb, 10$.


Mixa krema za rukeMixa krema za ruke - odlična krema koja je izuzetno hranjiva i ruke su mi mekane kao bebine nakon nje. dm, Bipa, 24 kn.


Balea mlijeko za kosu s mangom i aloe veromBalea mlijeko za kosu s mangom i aloe verom - kosa mi nije jako oštećena trenutno, no uvijek ju volim tretirati proizvodima koji će ju i štititi od oštećenja jer - bolje spriječiti nego liječiti! Ovo mlijeko je odlično, jeftino i jako fino miriši. dm, 16 kn.


Le Petit Marseillais gel za tuširanje s vanilijomLe Petit Marseillais gel za tuširanje s vanilijom - ovo mi je prvi LPM proizvod, htjela sam vidjeti what's all the fuss about. Moram reći da gel miriši božanstveno!! Žao mi je jedino što se miris osjeti samo tokom tuširanja, a poslije kao da ispari. Inače se volim 'šnjofati' tokom dana kada imam fini gel za tuširanje i šteta je što miris ne ostaje duže. Kupljen u dm-u, 19 kn.


Andalou Pumpkin Honey Glycolic MaskAndalou Pumpkin Honey Glycolic Mask - ova maska mi je bila dugo na wish listi i napokon sam ju kupila. Trenutno ju ne smijem koristiti zbog tretmama za akne, ali kada završim s njim, bacam se na ovu masku. Kupljena na iHerbu za 12$.


Balea regenerator za smeđu kosu Balea regenerator za smeđu kosu - kako me je Alverde regenerator izuzetno razočarao, trebala sam novi i odlučila sam se za ovaj u nadi da će mi malo ujednačiti boju kose jer sam šarena kao papiga trenutno. dm, 17 kn.


Balea krema za tijelo sa shea maslacom i arganovim uljemBalea krema za tijelo sa shea maslacom i arganovim uljem - jako sam zadovoljna ovom mazalicom, brzo se upija, hidratizira i krasno miriši. Kupljena u dm-u za 20-ak kuna.


Essence lak za nokte u nijansi 193 best dressedEssence lak za nokte u nijansi 193 best dressed - tamno ljubičasta nijansa sa šljokicama. Cijena mu je 12 kn.


Offertissima teglica za cvijećeOffertissima teglica za cvijeće - ja sam odlučila držati kistove u njoj, dosta je široka pa ih puno stanje u nju.




Denktmit soap for stain removal - I saw it at A little make up obsessed blog, she claimed it was amazing for washing brushes. Of course, I went to dm and bought it the next day. I am always in search for an easier way to wash brushes. She was right, it's removing products from brushes like nothing before, the brush that I used for Vichy Dermablend foundation was almost impossible to wash before, and now it goes down easily. The price is fantastic, only 1,25$.



Denkmit sapun za uklanjanje mrlja Denkmit sapun za uklanjanje mrlja - vidjela sam ga na kod A little make up obsessed i ona je rekla da je izvrstan za pranje kistova. Naravno da sam drugi dan odmah otišla do dm-a jer uvijek tražim lakši način za pranje kistova. Nije lagala, pere kao ništa drugo do sada, kist s kojim nanosim Vichy Dermablend sam uvijek morala trljati kao idiot da se sve opere, a sada ode bez muke. Cijena je fantastična, samo 7 kn!




La Roche-Posay Effaclar Duo+La Roche-Posay Effaclar Duo+ - I really don't need to philosophize about this product, enough says the fact that this is my forth tube. Available at pharmacies for 19$.


L'Oréal micellar waterL'Oréal micellar water - I've read both positive and negative reviews on this product and  I wanted to test it myself. Bought at Müller for about 7$.


Catrice eyebrow pencil in the shade 030 Brow-n-eyed Peas-eyed Peas - great brow pencil, I especially like the little brush at the end of it. Bought at Müller for 3,75$.



La Roche-Posay Effaclar Duo+La Roche-Posay Effaclar Duo+ - zbilja ne treba puno filozofirati kod ovog proizvoda, dovoljno govori činjenica da mi je ovo četvrta tubica. Dostupan u ljekarnama, 105 kn.


L'Oréal micelarnaL'Oréal micelarna - čitala sam i pozitivne i negativne recenzije o ovoj micelarnoj, a kako mi je trebala nova odlučila sam ju i sama testirati. Kupljena u Mülleru, oko 40 kn.


Catrice olovka za obrve u nijansi 030 Brow-n-eyed PeasCatrice olovka za obrve u nijansi 030 Brow-n-eyed Peas - odlična olovka, posebno mi se sviđa što ima češljić na kraju. Kupljena u Mülleru za 21 kn.




And for the end, a little package that was sent to me by sweet Sara from Chick Freak blog. These products were in her 'Products that disappointed me' post, and she sent them for me to try and to see if they'll do something better for my skin.

I am still testing two L'Oréal Youth Code serums and I will review them soon.
Beauty UK lipstick Beauty UK lipstick is matt, colour is beautiful and it's cheap. I've worn it only once so I will write my opinion on it in another post.


I za kraj, jedan paketić koji mi je poslala draga Sara sa Chick Freak bloga. Ovi proizvodi su se našli u hrpici onih koji su ju razočarali pa mi ih je poslala da ih ja probam i vidim odgovaraju li meni više.

Dva L'Oréal Youth CodeDva L'Oréal Youth Code seruma još testiram i recenzirati ću ih nakon nekog vremena.
Beauty UK ružBeauty UK ruž je mat finiša, divne boje i jeftin. Nosila sam ga samo jedanput pa ću svoje mišljenje o njemu napisati u nekom drugom postu.


How did you like my new products? Have you tried any of it? What do you want me to review first? Write to me! :)

Kako su vam se svidjeli moji noviteti? Jeste li probali nešto od ovih proizvoda? Želite li da požurim s recenzijom određenog proizvoda? Pišite mi! :)


Lots of hugs and kisses!

24 komentara:

  1. Predivni proizvodi :) Posebno izdvajam essence ruž i sleek palete :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, draga! Bit će recenzija i ruža i paleta :D

      Izbriši
  2. Mnogo sam recenzija pročitala za Sleek palete, ali opet jedva čekam da ih i ti napišeš, jer mi nikada nije dosta tih predivnim swatcheva <3 Imam isti Essence ruž i slažem se da je idealan za ovaj period :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, baš su okupirale blogerski zajednicu u zadnje vrijeme, posebno ova Arabian Nights :D

      Izbriši
  3. Oh Sleek palete, obožavam ih pogotovo ove dvije o kojima si ovdje pisala :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Čim se sunce ukaže da mogu uslikati pristojne swatcheve ;)

      Izbriši
  5. Nema stvari koja mi se ne sviđa. ahah :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe znam kako ti je, teško je izabrati favorita :)

      Izbriši
  6. Meni su isto kao i svima favoriti Sleek palete :D zanima me i ova Mixa krema, prva, nisam jos nista njihovo probala pa mi je krajnje vrijeme...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sleekuše su zvijezde ovog posta, očito! :D
      Uh, to ti je greška, proizvodi su fantastični. Bit će recenzija :D

      Izbriši
  7. I ja isto bih htjela recenzije Sleek paleta i ove Mixa kreme :)
    Inače, super new in, puno se toga skupi. Kad tak na hrpu stavim što sam kupila i skužim koliko novaca mi je odletilo iz novčanika, dođe mi da se ošamarim, ali što ćeš. Mora se malo trošit :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi su za Sleek :D
      Da, kad sam podvukla crtu nakon ovog posta shvatila sam da je bolje da ne pišem new in-ove jer se želim zadavit kad vidim koliko sam novaca dala :P

      Izbriši
  8. koliko lijepih stvarcica :) mixa kremu na vrhu posta sam vec hvalila koliko je dobra, a sleek palete je uvijek lijepo vidjeti <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mixu sam i uzela nakon tvoje recenzije i potpisujem svaku riječ, fenomenalna je! ;)

      Izbriši
  9. Divni proizvodi :-) balea mlijeko za kosu je tako dobro a povoljno, a sleek palete su mmm...yummy :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Wauuu odlični noviteti! Najviše mi se sviđa preparativa i Sleek palete ♥
    Željno isčekujem recenziju Andalou Naturals maske ;) Nadam se da će ti Olaz Regenerist biti dobar, meni je skroz solidan za te novce ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sleek palete su definitivne pobjednice ovoga new in-a :)
      I ja se veselim isprobavanju maskice, ne mogu ju više gledati u ladici i samo uzdisati! >.<
      Olaz je odličan, a zbilja povoljan.

      Izbriši
  11. Uh, uh, koliko divota kod tebe :D Imam Sleek Storm i Arabian Nights ♥ Mixa kremu za ruke i kremu za suhe dijelove tijela obožavam i to su mi ujedno najdraže Mixa kreme :D BHM obožavam moja nijansa je 53, ali mislim da ću 52 uzeti preko zime ne bojala sam se da je ona više za hladni podton jer sam ja toplog podtona, ali drago mi je čuti da nije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odgovarat će ti podton ako si toploga, kažem, meni je baš dosta žuta nijansa, ali snalazim se hehe. :)

      Izbriši
  12. Kupila si lijepe stvarčice. :) Veselim se recenzijama, posebice Sleek paleta.

    OdgovoriIzbriši