četvrtak, 5. veljače 2015.

Sleek Storm Palette




Pozdrav dragi moji!

Ne, nisam nestala sa lica Zemlje :D, samo su mi protekla 2 mjeseca bila toliko krcata obavezama, veoma sretnim i veoma tužnim događajima da mi je trebalo neko vrijeme da se priberem prije nego se ponovno bacim na pisanje.




Kao ispriku vam odnosim jednu pravu poslasticu, prekrasnu Sleek Storm paletu. Ova paleta je, za razliku od Arabian Nights, prilagodljiva i dnevnim lookovima, ima puno neutralnih nijansi , ali i nekoliko posebnih nijansi koje se ne mogu vidjeti često. Naručila sam ju još ljetos preko njihove službene stranice, cijena joj je 11$, a vrijedi svake lipe! Dobit ćete 12 kvalitetnih sjenila od kojih svaki ima po 1,1 gram, 3 su mat završetka, a ostali su lagano shimmerasti. 


Usporedba s LE Arabian Nights paletom

Dolazi u klasičnom, elegantnom Sleek plastičnom pakiranju, spremljeno u kartonskoj kutijici. Uvijek imam problem s njihovim pakiranjima, užasno se brzo prljaju, packe se ne mogu izbjeći, a zbilja ih je muka očistiti. Dobra stvar je što u paleti dobijete veliko ogledalo i aplikator, koji je meni beskoristan, ali ako nemate neki kistić i on će poslužiti. 





Kao što sam već rekla, u paleti se nalazi 12 sjenila, koja su zadivljujuće pigmentirana, a to najbolje govori činjenica da su svi swatchevi BEZ baze. Lijepo se nadograđuju tako da možete kombinirati između decentnog i jakog looka. Truse se minimalno, ja uvijek otresem kist prije nego nanesem sjenilo i nikada nemam sjenila ili šljokica ispod očiju. 3 nijanse su mat (Calm before the storm, Eye of the storm i Blackout), a ostale imaju lagani shimmer.





Posebno mi se kod ove palete sviđa izbor nijasni. Ima zbilja širok izbor boja, od onih za highlight, unutarnji kut oka, preko malo tamnijih za kapak, sve do ove divne prave crne za odličan smokey eye. Meni je definitivno najviše prirasla srcu nijansa Firestorm, posebna mi je, a volim ju staviti preko Maybelline Color Tattoo sjenila u nijansi Metallic Pomegranate i to mi se pokazala kao dobitna kombinacija!








Sve u svemu, izvrsna paleta, imate moje preporuke za nju i ako ste se imalo nećkali oko kupnje, svakako ju uzmite i nećete požaliti (haha osjećam se pomalo kao teta s reklame nakon ove rečenice). 

Kako vam se svidjela Sleek Storm paleta? Imate li već neku Sleek paletu i kako ste zadovoljne? Pišite mi! :)

Možete me pratiti na Instagramu i Facebooku.

Budite mi dobri i čitamo se uskoro! :*

Broj komentara: 8:

  1. Ovo je bila moja prva Sleek paleta! :) I kada bi morala kupovati jednu do kraja života, to bi bila upravo ova. Sve u njoj je maksimalno iskoristivo i za dnevni i za noćni look <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Pročitala sam milion recenzija ove palete i jako, jako mi se dopada. Sve nijanse su jako lijepe i iskoristive :) najviše mi se dopada Gathering Storm, mada takve nijanse lično izbjegavam, ne pristaju mi :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam ovu paletu i malo je reći da ju obožavam :D Baš si lijepo rekla da su sjenila odlična za dnevne i večernje kombinacije :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepa je! Vidim da već imam nekoliko boja u nekim svojim paletama, ali zato bih mnogo volela da imam Storm cloud i Eye of the storm.. jaoj kako su lepe :3

    OdgovoriIzbriši
  5. to je moja najdraza paleta za put, sadrzi sve sto treba imati za dnevni i nocni look :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Nadam se da će sad lijepi period, dobro došla natrag :)))

    Paleta je predivna, ne znam zašto ju nemam u kolekciji :/

    OdgovoriIzbriši
  7. Aaaaah, prelijepa je! :)

    Pratim te sada :)

    Katja iz Ljubljane,

    nadam se da pogledaš moj blog :)

    OdgovoriIzbriši